FANDOM

דף זה הנו של פריט שאינו קיים יותר ככל הידוע לנו. אם ידוע לכם כי הפריט עדיין קיים, למשל אם ידוע לכם כי העסק שהוא מתאר קיים אך עבר לכתובת אחרת וכדומה, הנכם מוזמנים להודיע לנו או לעדכן את הדף.

מזטי - כרטיס החלטה

Wiki.png

אוכל איטלקי
סגנון הגשה לשולחן
קהל היי טק
עסקיות כן (סיבוס)
השורה התחתונה:

האוכל מעולה אבל השרות מקלקל

הערות/מידע נוסף:

מזטי היא מסעדה איטלקית הממוקמת בחלק הצפוני של רחוב הברזל בתל אביב. המסעדה מציעה תפריט מגוון למדי של ארוחות בשריות בשילוב של פסטה וסלטים. האוכל במזטי הוא מצויין. המנות טעימות מאוד ולא קטנות מדי ומגוון האפשרויות הוא גדול יחסית. רק חבל שהשרות שלצערינו אין מנוס מלהגדיר אותו כגרוע מקלקל.

לא חבל?לעריכה

כידוע, אחת המטרות של קוייש היא לאפשר לנו הצרכנים הישראלים, לכתוב על מוצרים ועסקים שאנחנו מרוצים מהם ושגם אם יש לנו עליהם מידה מסויימת של ביקורת הרי ברור שמדובר ברצון לעזור למוצר או לעסק להשתפר עוד יותר. לכן קצת חבל שהערך הזה ייצא מוטה לשלילה, כי מזטי הייתה יכולה להיות מסעדה ממש ממש טובה, אלמלא...

האוכל במזטי הוא מצויין. כמעט כל מנה שתבחרו מהמגוון הגדול יחסית שמציעה המסעדה תפתיע אותכם לטובה בטעם העשיר, בתבלון הנכון ובאיכות (וגם בכמות). גם העיצוב של המסעדה הוא נעים לעין והישיבה בה היא באווירה נינוחה ונעימה. ככה שבעצם, קצת קשה לבוא ולהתלונן (במיוחד אם אתה עובד באחת מחברות ההי-טק באזור שאז זה נשמע ממש חוצפה לבוא בטענות על האפשרות לאכול ארוחה איטלקית טובה לצהריים).

אבל (וסליחה על הניסוח הטוקבקיסטי, פשוט קשה למצוא דרך אחרת להדגיש את הנקודה)

השרות במזטי מה זה מעצבן(!!!)

לפני הביקורת שבאה בהמשך, חשוב לציין שהדברים נכתבים כאן לאחר שביקורת דומה הובעה בפני בעל המסעדה ויותר מפעם אחת, אולם לא ניכר שום שיפור במצב.

זה מתחיל עוד לפני הכניסה למסעדה. בשעות העומס של הצהריים יש לפעמים צורך בהמתנה של 10-20 דקות לפני שמתפנה מקום, שזה די מקובל וסביר. הבעייה היא שבהרבה מקרים אף אחד מעובדי המסעדה לא טורח לרשום רשימת ממתינים. זה לא רק מעצבן אלא גם טפשי. ממש בצמוד למזטי נמצאות מסעדות נוספות (כמו למשל המסעדה האסייתית המעולה סאטורי), ולסועדים הפוטנציאליים יש זמן מוגבל לארוחת צהריים. חלק גדול פשוט מתייאשים ומוותרים על מזטי כאשר למעשה הם היו אמורים לחכות זמן קצר בלבד.

למי שאחרי כל זה נכנס בכל זאת צפוי שרות איטי מלווה בארועים שהיו יכולים להצחיק מאוד אנשים שבעים, כמו מלצר שמביא את התפריטים אחרי שמלצרית אחרת כבר לקחה הזמנה או מנות של שולחנות אחרים שמגיעות לשולחן שלו וכדומה. כמובן שאת מי שרעב ולחוץ בזמן זה לא מצחיק אלא מרגיז. אלו תופעות שקל מאוד למנוע אותן באמצעות ניהול קפדני יותר של צוות המלצרים וחבל שבמזטי לא שמים לב לכך.

לסיכוםלעריכה

מזטי היא מסעדה שהיתה יכולה לזכות להמלצות חמות מאוד אלמלא בעיית השרות המעצבן. בשורה התחתונה האוכל הנהדר שמוגש בה מפצה על עגמת הנפש ואנחנו עדיין ממליצים עליה כאופציה לארוחת צהריים עסקית וגם ליציאה בערב. אולי פשוט כדאי לצמצם קצת את הטיפ בתקווה שזה יעביר את המסר לגבי רמת השרות.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית