FANDOM

סקאלה 600 - כרטיס החלטה

Wiki.png

סוג אוזניית Bluetooth
עוצמה ובקרה 20db, שש דרגות עוצמה
ניקוי רעשים מיקרופון עם ביטול הד
משקל 11.6 גרם
תכונות נוספות צימוד לעד 8 מכשירים
חיוג קולי
מענה לשיחה אחרונה
ניתוק שיחה
התאמה לאיטרי יד
פרוטוקול BlueTooth 2.0
טווח שימוש 10 מטר
סוג מטען Mini USB
זמן שימוש עד 9 שעות דיבור, עד 8 ימי המתנה
זמן טעינה כשעתיים
השורה התחתונה:

הישראלית היפה שעושה נא באוזן לגדולים

הערות/מידע נוסף:

לפרטים נוספים ראו באתר האינטרנט של קארדו

קארדו סקאלה 600 היא אוזניית בלותות' קטנה ובעלת עיצוב יפיפה המפתיעה באיכות השמע שלה ובמגוון האופציות השימושיות שהיא מציעה. חוץ מזה היא גם משלנו.

נאה באוזןלעריכה

אוזניות בלותות' הן עניין תמוה משהו. לכאורה, בהתחשב בבעיות השונות הכרוכות בשימוש בטלפון סלולרי בלעדיהן (יד לא חופשית, חימום יתר של רקמת מוח, וכדומה) היינו מצפים לראות אותן הופכות לאביזר נלווה כמעט לכל טלפון סלולרי, ובכל זאת הן נותרות בנתיים נחלתם של מעטים, בעיקר כאלה שרוצים להשוות לעצמם מראה הייטקיסטי משהו. הסיבה לכך היא שרוב אוזניות הבלותות' הן עדיין יקרות, לא נוחות לחבישה ולשימוש ופוגמות במידה רבה באיכות השיחה. ישנן כמובן מספר אוזניות מצויינות בשוק אבל כמעט אצל כולן מתגלה חיסרון משמעותי זה או אחר.

על הרקע הזה מפתיעה באיכותה אוזניה אחת מסויימת, ומפתיע עוד יותר כשמסתבר שהיא לא מיוצרת על ידי נוקיה, מוטורולה או ענק אחר, אלא על ידי חברה ישראלית קטנה בשם קארדו.

הדבר הראשון ששמים אליו לב כשנתקלים בסקאלה 600 הוא העיצוב המיוחד שלה. בעיקר בולטים המתלה המעוגל שמשפר מאוד את נוחות החבישה של האוזניה לבעלי משקפיים, והאופן שבו המיקרופון הזעיר מוצמד למעשה לעצם הלחי וקולט את הדיבור ממנה ולא מהאוויר החופשי. התוצאה של העיצוב הזה היא שהסקאלה אינה בולטת מדי על האוזן והקווים הזורמים והמעוגלים שלה משתלבים היטב בצורה הטבעית של פני אדם. העיצוב הארגומטרי והזורם הוא לא רק אסטתי אלא גם תורם להפחתת רעשי רוח, וביחד עם המיקרופון היחודי המוגן על ידי טבעת גומי וקולט את הדיבור כאמור מעצם הלחי של המשתמש ולא מהאוויר החופשי נוצר ביטול רעשים טבעי ללא צורך במעגלים אלקטרוניים מורכבים. פה בעצם טמון סוד ייחודה של הסקאלה. ניצול העיצוב להפחתת רעשים מאפשר לאוזנייה להיות קטנה יותר ובו בזמן עשירה יותר באופציות.

אופציות וחווית משמשלעריכה

והסקאלה 600 אכן עשירה מאוד באפשרויות. רשימה חלקית כוללת צימוד למספר מכשירים, הפעלה קולית, מענה למספר אחרון, התאמה לאיטרי יד ועוד - ולמרות כל זאת הפעלת האוזניה היא אינטואיטיבית ופשוטה ונעשית על ידי שני פקדים בלבד: כפתור בצד האוזניה וגלגלת קטנה בצידה האחורי. נורית לד מעוצבת בצורת וי בקדמת גוף האוזניה המהבהבת באור כחול בזמן פעולה רגילה ובאור אדום בזמן כיבוי ובעת ביצוע צימוד, ומספר קטן חיווים צליליים משלימים את ממשק המשתמש הפשוט אך היעיל. איכות השמע היא טובה מאוד וכך גם איכות הדיבור. קליטת הדיבור מעצם הלחי מקשה מעט על זיהוי הדובר אבל זהו דבר שבשגרה בעת שימוש בטלפונים סלולריים ממילא... בשביל זה יש שיחה מזוהה... הוסיפו לכך את משקלה הקל של הסקאלה ואת המתלה הנוח ותקבלו חווית משמש טובה מאוד ולא מעיקה. רבים מאיתנו עדיין יטענו שבכל מקרה זה לא תענוג גדול להסתובב עם משהו תקוע באוזן כל היום, אבל גם אלה שאינם חובבים גדולים של אוזניות בלותות' ישמחו לגלות שכאשר הם נאלצים להשתמש בסקאלה היא לא מפריעה כמעט בכלל. בגלל האופן שבו האוזניה מונחת על תנוך האוזן, היא אינה מפעילה כמעט לחץ על האוזן או התנוך וכמעט אפשר לשכוח שהיא שם.

לסיכוםלעריכה

פרדוקס ידוע בעולם הסלולר הוא שככל שהמכשירים הסלולריים משתכללים, כך נהיה פחות קל ונוח להשתמש בהם לשימוש הבסיסי ביותר - זה של מכשיר טלפון נייד. אוזניית בלותות' טובה היא פתרון מצוין לבעיה זו. הסקאלה 600 מאפשרת לכם להנות מכל העולמות, היא גם קטנה, מעוצבת וקלת משקל וגם מאפשרת לבצע בנוחות את כל פעולות ההתקשרות הטלפונית, כאשר המכשיר עצמו נמצא בכיס או על השולחן. חוץ מזה, כאשר אתם קונים מוצר של סקאלה אתם עוזרים לחברה ישראלית קטנה שמצליחה בלי כותרות מפוצצות במדורי הכלכלה, אלא רק בגלל שהמוצרים שלה באמת טובים. כדאי.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית